Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 已解決 
請問請問中壢科學城或大學園區的房子,請推薦?
Mar 15th 2015, 15:19

想要找屋我倒是會建議你可在入口型網可以快速找到
合乎你需求的房子,而且有的還是
房東自售的ㄛ《可以省下仲介服務
費ㄛ》來信給我
新成屋 可參考此網站 介紹很詳細 圖片也漂亮
電話 地址都很清楚

我剛好認識一位專家

他專門幫客戶尋找 價格優惠 房屋理想的好專家

您是否要不要給我ㄧ個機會 我帶你去找這位專家呢

當面談 了解多 找房才會快

中壢科學城或大學園區 2~5年內房子沒有幾個建案.
但是地段腹地價位差異卻是很大
歡迎來信說更詳細地點 在幫你做更詳細評估

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()