close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
想找針對打工渡假加強的英文補習班?
Apr 29th 2015, 15:06

打工渡假我在學生時代就打工渡假沒有把英文學好一直到打工渡假後來職場升遷總是擦打工渡假身而過甚至連出打工渡假國都可以因為英文不好而打工渡假困在機場1個多小時才出海關更打工渡假讓我下定決心一定要學好英打工渡假文而去報名了補習班雖打工渡假然選擇的是小班打工渡假制教學但班上程度打工渡假大部份都比我好久打工渡假而久之因為程度跟不太上打工渡假http://j.gs/5HQE

檢視圖片檢視圖片檢視圖片

檢視圖片

打工渡假我在學生時代就打工渡假沒有把英文學好一直到打工渡假後來職場升遷總是擦打工渡假身而過甚至連出打工渡假國都可以因為英文不好而打工渡假困在機場1個多小時才出海關更打工渡假讓我下定決心一定要學好英打工渡假文而去報名了補習班雖打工渡假然選擇的是小班打工渡假制教學但班上程度打工渡假大部份都比我好久打工渡假而久之因為程度跟不太上打工渡假

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()