close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 台灣東部
宜蘭、花蓮、台東地區的自助旅行資訊 
台東市正氣路觀光夜市星期一至三沒營業的嗎? 可以在哪裡找好吃的呢?
Dec 20th 2014, 14:42, by bubblegum4321

台東市正氣路觀光夜市星期一至三沒營業的嗎? 可以在哪裡找好吃的呢? - 2014-12-20, 22:42

各位好, 我是香港旅客, 因為我不會開車, 沒駕照, 晚上不敢跑遠處的地方, 都只能留在市區逛。
我打算住在鐡花村周邊, 因為方便坐"台灣好行"的旅遊車。

但剛剛才知道正氣路的觀光夜市只有星期四至星期六,但我巳不在台東了。

我明年11/1-13/1 留在台東, 但只有星期一二兩晚。

所以想問, 在市區, 又不會開車的話, 晚上應該去哪裡有好吃的? 可以逛街的?

買伴手禮又應該去哪裡呢?

謝謝大家~

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()