close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[心情] 重要的關鍵
Apr 6th 2015, 03:50, by airmetal

作者airmetal (大將)

看板Boy-Girl

標題[心情] 重要的關鍵

時間Mon Apr 6 03:50:25 2015

我醒了,朋友跟我說了很重要的事情是,在一起開心喜歡很容易,但是難過時的陪伴還有 生氣時的溝通理解才是最重要的。 我不管你工作忙不忙什麼的藉口,我想起來的是每當我生氣時你只會罵我,或是苛責我數 落我的不是,光是這個原則就讓我自己看清事實了。 或許的你曾經很愛我,但是現在的你已經完全不愛了,這很明顯。 不管怎樣,離婚的雙方很辛苦你就好好照顧你兒子吧。 看到你的照片我明白的知道,對你來說一切最重要的就是你兒子了。 我只是你生命的過客 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.79.139.149 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1428263428.A.CDE.html

antony7892: 拍拍。 04/06 03:55

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()