close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[求助] 若女生因你被誤會你會解釋嗎
Jun 7th 2014, 17:29, by PTTCATKING

作者PTTCATKING (懷念美國貓王)

看板Boy-Girl

標題[求助] 若女生因你被誤會你會解釋嗎

時間Sat Jun 7 17:29:10 2014

事情是這樣的,我跟一個女生都有騎車 那女生先騎到我這吃早餐,後來我載他去上學 後來在學校,同學們問說晚上要去夜市 一直問她要不要去,她一直拒絕,女生們一直希望她去,後來就作罷了 後來那群女生就跑來問我要不要去了,我就說好啊 然後她看到我說好之後,就跟女生們說她要去了 後來大家就一起去夜市玩了,可是事情發生了 後來女生們就開始不爽了,覺得她重色輕友,為什麼我要去之後她就說要去 其實原因是因為是我載她來的,她無法跟大家跑來跑去,車子又在我家 我是後來才知道這件事情的,並不是馬上知道的, 所以我應該要跟大家說因為她來找我,我載她去學校的關係嗎?? 感覺這樣事情會變複雜...到時候謠言四起,豈不是完蛋了 因為,她有男朋友。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.129.95.229 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1402133352.A.756.html ※ 編輯: PTTCATKING (220.129.95.229), 06/07/2014 17:29:49

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()