close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[問題] 飯店宴會廳VS麥當勞儲備幹部
Jun 8th 2014, 14:57, by fony1029

作者fony1029 (The_oneXII)

看板Salary

標題[問題] 飯店宴會廳VS麥當勞儲備幹部

時間Sun Jun 8 14:57:25 2014

各位版上的大大你們好 現在的我還在當兵 就剩2個月就要退伍了!! 現在因為退伍後的工作在煩惱中 我大學是就讀台南應用科技大學餐飲系畢業的 退伍後有打算往服務業發展 飯店:之前是待在台南的台糖長榮宴會廳實習 知道宴會廳的運作模式以及台糖長榮酒店的內部架構 實習了半年在那裏也度過的滿開心的 就怕說做了很久還是一樣23~25K 麥當勞:麥當勞則是畢業之前學校有就業博覽會 有去初步的去詢問麥當勞的福利以及升遷制度 麥當勞的薪水是從30K開始起跳的 但是就不知道裡面的運作是如何??也怕我在裡面會適應不良!! 有時候我做事會慢半拍,只能以勤能補拙去彌補 現在的我,退伍後要準備回台南工作,家裡住彰化 想麻煩各位版上大大來幫我解謎思 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.232.198.236 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1402210649.A.634.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()