close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Copywriters are the smartest people online

There are two great reasons to become a professional copywriter. Find out today and enroll in this $197 online course.
From our sponsors
【動新聞】沒規矩蘭陵王 馮紹峰
Nov 13th 2013, 01:01

【胡治言/綜合報導】因拍《蘭陵王》而被稱為美男戰神的馮紹峰非常低調,13年不間斷的拍戲歲月,直到這幾年走紅,才嚐到有粉絲包圍的滋味。

今日出版的《壹週刊》報導,面對眾多的粉絲,馮紹峰仍選擇公開戀情,跟女友倪妮愛的忘我,他笑說:「其實我是一個比較感性隨興的人,我不太願意被所謂的規矩或包袱來約束自己,我覺得那樣我的人生太累了。」

馮紹峰演戲演了13年,演過近50部電視劇,曾在2007年時發生嚴重車禍,斷了兩條肋骨、視網膜出血,車子都報廢了,但他醒來第一件事卻是跟導演說:「不要把我換掉。」他說的輕描淡寫,像是那些傷口都不痛似的,其實他只是在享受在演戲裡載面具的感覺。

馮紹峰。壹週刊提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()