close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
[討論] 我想念我自己 的導演過世了
Mar 15th 2015, 04:17, by kuja

作者kuja (庫賈)

看板movie

標題[討論] 我想念我自己 的導演過世了

時間Sun Mar 15 04:17:07 2015

作為一個漸凍的 殘酷兒 他導戲時已經坐輪椅了 到底是因為用盡心力而加速死亡 還是導演出完美的作品而死而無憾 我不知道 早發性阿茲海默症 漸凍症 兩者很像 遺傳 失能 死亡 妳引以為豪的口才 思考 都會消失 甚至還會背負 禍延子孫 的哀名 人要怎麼自處 還是自殺 電影用不狗血手法處理它 卻讓我還是忍不住流淚 慶幸導演有個好老公 支持他完成這個戲劇 只是即使捧了小金人 失去一個同志藝術家 還是很難過 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.224.222.116 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/movie/M.1426364229.A.F82.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()