close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
嚇人的手機維修費.如何自救
Jun 7th 2013, 08:29

去年11月11日我買了一支三星note2手機.最近卻無法開機.於是我在5月17日送到當初購買的電信行.3天後他來店跟我說需要近八千的維修費! 搶人嗎?前後算算這隻手機才半年 而且還在保固期間這價錢會不會太嚇人了?
她說我的手機受潮不在保固內.小姐我也是正常使用中又沒將它丟到水裏為何會受潮??況且我朋友也曾手機受潮.人家聯強幫他免費換機版.她說我的不只是換機板就能好的.我的壞了3個地方.我傻眼了.才半年的手機壞了3個地方那我自不是該懷疑你們賣壞的手機給我??
請問各位知識+除了找消保處我還有哪可尋.讓我的損失減到最低~


This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()