close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Food 板
 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
[食記] 大安區 發福廚房 花生醬漢堡扛霸子
Mar 17th 2014, 21:54, by aner

作者aner (姊說永遠都要美)

站內Food

標題[食記] 大安區 發福廚房 花生醬漢堡扛霸子

時間Mon Mar 17 21:54:01 2014

圖文網誌版 http://wanwanr9.pixnet.net/blog/post/96582317 餐廳名稱:發福廚房Bravo Burger 消費時間:2014年3月 地址:大安區羅斯福路四段24巷13號 電話:02-23657655 每人平均價位:250-300元 ==== 造訪發福廚房已經不下十次了吧 從以前民權東路那小小的店 到後來終於在我的生活圈 台大開了分店 最近聽說又在離我更近的景美也開了新點 果然好餐廳是不會寂寞的 發福廚房可以說是開啟我吃漢堡除了麥當當 肯GG之外的全新視野 尤其是花生醬漢堡 在吃過發福的花生醬漢堡後 我幾乎是尋覓台北地區所有賣花生醬漢堡有名的美式餐廳 但老實說 ... 我還沒吃到比發福還好吃的 ... 重點:花生醬一定要夠多阿 今天的四人聚會 先來個開胃菜拼盤 [發福開胃拼盤 399元] 有起士條、花枝圈和醬辣雞翅 雞翅個頭好小又瘦喔... 這盤的表現我是覺得不用特別點啦.. [花生醬牛肉漢堡 240元] 這就是我點的啦 上次吃發福時 一度覺得變難吃了 牛肉餅好乾 失望的我好一陣子不想再去吃發福 但這次吃時 以前的水準又回來了 花生醬也很足 又重新回來我的最愛懷抱了 花生醬搭牛肉真是一種妙不可喻的口感 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.71.85.173

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()