close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
「主播3C控」鄉民潮爽der 伊湄最愛批踢踢
Mar 17th 2014, 02:40

三立主播楊伊湄是鄉民主播,最常用iPad上批踢踢網站,跟鄉民互動,「我從高中就開始玩BBS,很習慣鄉民的對話方式和語言文化,反而不太愛用臉書,我在批踢踢上面有自己的版,很多版主都是聯絡很久的朋友,我也很常逛八卦版。」若有鄉民罵她,她還會回信給鄉民曉以大義,「我會跟他說,你這樣不對喔,我也很常當鄉民的許願池,鄉民會希望我去逛他的版,幫他衝人氣,或是幫他寄卡片給喜歡的女生,祝對方考試順利等,通常我都會答應啦。」(蔡維歆/台北報導)

想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團 https://www.facebook.com/AppleEnew

三立主播楊伊湄最常用iPad上批踢踢網站,跟鄉民互動。彭欣偉攝

從高中就開始玩BBS的楊伊湄,很習慣鄉民的對話方式和語言文化,反而不太愛用臉書。彭欣偉攝

楊伊湄在批踢踢上面有自己的版,若有鄉民罵她,她還會回信給鄉民曉以大義。彭欣偉攝


更多文章,都在【蘋論陣線】

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()