close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Retargeting on Facebook?

Get more sales and conversions with Facebook retargeting. Try it free for 14 days. Set up takes just minutes!
From our sponsors
[閒聊] 小毛小頭髮黏在妝上
Jun 6th 2014, 15:31, by tracybbb

作者tracybbb (Tracy Hsu)

站內MakeUp

標題[閒聊] 小毛小頭髮黏在妝上

時間Fri Jun 6 15:31:43 2014

不知道這可不可以po在這 不行自刪 大家好 我本身一直有個小困擾 不知道大家會不會也這樣 那就是每次化完妝在外 我的臉上總是會黏小毛或短髮 讓我很癢很癢覺得臉上有東西 然後就要照鏡子找呀找 找一陣子才把它拿掉 因為這樣我還隨身帶粉刺夾 方便我把毛夾起又不毀妝容 那些毛有可能是衣物的毛或是頭髮或是空氣中的髒東西 都不知道怎麼來的一直黏在臉上 因為很細小和顏色不明顯 有時候還要花好一陣子才順利找到 這時都好希望自己沒化妝用手嚕一嚕抓一抓就好 我底妝是sopina隔離霜+Etude House BB霜混Kate粉底液 是不是底妝太油的關係 只有我這樣嗎~ 好困擾呀!!! -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 39.12.35.251 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1402039905.A.985.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()