close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
沉寂多年 陳潔儀復出登《我是歌手3》
Dec 22nd 2014, 13:15

新加坡歌手陳潔儀1994年以《心痛》在台走紅,沉寂多年沒在歌壇發展,最近答應加入《我是歌手3》比賽,製作單位多次邀請她參賽,都被婉拒,一來她認為音樂無法評斷,直到最近才因為過去唱片公司好友說服之下才願意參加,她說:「這舞台是迷人、挑戰是吸引我的,這是我人生重要體驗,所以我來了。」一起比賽歌手還有A-Lin、古巨基、胡彥斌等。(李志展/台北報導)
 

 




<<即時新聞動起來>>

【動即時】:最鄉民的影音頻道

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdek 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()